انواع مبل ها چیست؟

 
مبل دو نفره
مبل های 2نفره برای نشستن راحت دو نفر طراحی شده اند. با این مبل ها می توانید گفتگوهای صمیمانه ای با نیمه بهتر خود داشته باشید. انواع گزینه های پارچه را در این کاناپه ها مرور کنید.
 
 
مبل سه نفره
مبل های 3 نفره جزء جدا نشدنی هر فضای نشیمن هستند. این طراحی شده است تا احساس کشش بیشتری داشته باشید، زیرا فضای بیشتری را برای سیب زمینی های کاناپه فراهم می کند. با مجموعه خیره کننده مبل های 3 نفره ما، دکوراسیون اتاق نشیمن خود را زیبا کنید.
 
 
مبل های ال شکل
زیبایی گوشه! مبل های L شکل، صندلی های لوکس برای هر اتاق نشیمن هستند. از تغییرات بازوی چپ تا بازوی راست، مجموعه ای منحصر به فرد از طرح های مبل L شکل را که در رنگ ها و گزینه های پارچه متنوع موجود است را بررسی کنید.
مبل ال
 
مبل تخت خواب
مبل در یک دقیقه و تخت در یک دقیقه دیگر! مبل تختخواب شو راه حل هوشمند صرفه جویی در فضا برای هر خانه است. مبل های تخت خواب شو بهترین راه حل جایگزین برای مبل های معمولی شما هستند زیرا می توانند هر زمان که نیاز داشته باشید به تخت تبدیل شوند. ما دو نوع مبل تخت خواب شو را در این مجموعه خرید مبل تختخواب شو آورده ایم:
 
تخت خواب مبل چوبی: قطعات مبلمان موجود در مبل تختخواب شو چوبی همگی از کیفیت خوب چوب شیشام و انبه ساخته شده اند. علاوه بر این، برای همراهی با این، سه گزینه پرداخت مختلف وجود دارد که شامل عسل، گردو و ساج می‌شود.
تخت خواب مبل پارچه‌ای: تخت‌های تخت مبل‌های پارچه‌ای ما به‌طور عالی توسط صنعتگران ماهر طراحی و ساخته شده‌اند تا با هر موضوعی ترکیب شوند. گزینه های مختلف پارچه موجود عبارتند از پنبه، کتان، مخمل و چرم.
مبل تختخواب شو همراه با بی نیازی از اضافه کردن مبلمان اضافی، ظاهر فضا را نیز زیباتر می کند.
 
مبل های شزلون
صندلی های راحتی طراحی شده اند تا فضای داخلی خانه شما را به زیبایی جلوه دهند و در عین حال راحتی بی نظیری را برای شما فراهم کنند. پارچه‌ها و گزینه‌های رنگی متنوع را در این شاهکارهای موجود در آی تی مبل کاوش کنید.
 
 
مبل های تکیه دار
خم شوید، بنشینید و استراحت کنید - همه اینها را با مبل های تکیه دار انجام دهید. ما برای شما یک قطعه فوق العاده در دنیای مبل - تکیه می آوریم. نشیمن شیک و راحت این مبل ها به شما این امکان را می دهد که در راحتی این قطعات غواصی کنید.
 
 
مبل های چسترفیلد
پشتی دکمه‌دار، تکیه‌گاه‌های راحت، خطوط تمیز و مستطیلی شکل از ویژگی‌های کلیدی مبل‌های چسترفیلد هستند. ما زیباترین مبل‌های چسترفیلد را برای شما آورده‌ایم که به خوبی با فضای داخلی اتاق نشیمن شما مطابقت دارد.
مبل چستر
 
چگونه برای مبل خود اندازه گیری کنیم؟
این راهنمای خرید مبل همچنین نحوه اندازه گیری مبل خود را به شما می گوید. نگاهی بیندازید:
 
1
برای اندازه گیری مبل خود، کل فضای جایی که مبل قرار است را بررسی کنید.
 
2
حداکثر ارتفاع و عرض فضای خاصی که مبل در آن قرار می گیرد را اندازه گیری کنید. این به شما ایده ای از بزرگترین مبل راحتی می دهد.
 
3
سایر قطعات مبلمان را در آن اتاق که مبل در آن قرار می گیرد، بررسی کنید. شما ایده ای از نحوه ظاهر آن با سایر مبلمان خود خواهید داشت و در صورت وجود مشکلات را برجسته می کنید.
 
 فراموش نکنید که درها و ارتفاع سقف ابعاد بسته بندی را بررسی کنید. همانطور که در نظر گرفتن آن از قبل باعث نمی شود در هنگام رسیدن مبلمان با مشکل مواجه شوید.
 
انواع پارچه مبل چیست؟
پارچه جان به مجموعه مبل داد. و برای آن، ما بیش از 500 گزینه پارچه را به شما پیشنهاد می کنیم که ظاهر دلخواه مبلمان شما را تکمیل می کند.
 
پنبه: پنبه یک ماده نرم است و مراقبت از آن آسان است. می تواند دمای بالای آب را تحمل کند، به راحتی چروک نمی شود و مستعد چروکیدگی است. زیبا به نظر می رسد و حالات راحتی ارائه می دهد
 
مخمل: مخمل وقتی روی مبل روکش می‌شود جلوه مجللی به شما می‌دهد. این نوعی پارچه تافتی بافته شده است و احساس نرمی را ارائه می دهد. طیف گسترده ای از گزینه های رنگ ما را در پارچه مخملی مرور کنید.
 
مبل ها با چه چیزی پر می شوند؟
فوم نشسته غلیظ تر باشد، مبل بیشتر دوام می آورد و راحتی و شکل خود را حفظ می کند.
 
فوم قالبی
پر کردن بالشتک فوم قالبی گزینه بسیار محکمی است و نیاز به چرخاندن گاه به گاه دارد تا ظاهری جدید داشته باشد. اینها ممکن است مقداری از چگالی اولیه خود را از دست بدهند اما شکل خود را برای سالهای آینده حفظ خواهند کرد. این کوسن ها ظاهری ساده به ست مبل می دهند.
 
 
فیبر پر کننده توخالی
فیبر توخالی یک ماده مصنوعی ساخته شده توسط انسان است که از رشته های خالی تشکیل شده است که به هوا اجازه عبور می دهد. این الیاف یک بالشتک چاق و چاق با احساس متوسط ​​تا سفت ایجاد می کند که برای همه کوسن ها مناسب است. همچنین یک پرکننده ضد حساسیت است که آن را جایگزین خوبی برای کسانی که از آلرژی رنج می برند تبدیل می کند.
 
 
پر
پرکننده‌های بالشتک پر محبوب‌ترین پرکننده‌ها هستند که از پرهای کوچک با خمیدگی کمی طبیعی تشکیل شده‌اند که مانند فنر به تکیه‌گاه کمک می‌کند. آنها مقرون به صرفه هستند و برای انواع کوسن ها مناسب هستند.
 
 
فوم سرد
فوم سرد کیور نوعی فوم پلی یورتان با چگالی بالا است که در ساخت مبل های تکیه دار استفاده می شود. این نوع پرکننده کوسن حاوی حباب‌های هوای استراتژیک در سرتاسر کوسن است تا راحتی و عملکرد بلندمدت فوق‌العاده‌ای را ارائه دهد.
 
فوم سرد
 
چگونه از مبل خود مراقبت کنم؟
همه مبل ها با یک "برچسب مراقبت" به آنها چسبیده شده است. اینها را می توان حذف کرد و در مکانی امن نگهداری کرد تا بعداً به آنها ارجاع داده شود.
 
تمام دستورالعمل های مراقبتی ذکر شده روی آن برای آن مبل خاص قابل اجرا است.
 
چگونه مبل پارچه ای را تمیز می کنید؟
همیشه در هر راهنمای مبل، تمیز کردن حرفه ای توصیه می شود، زیرا نتایج بهتری ارائه می دهد.
 
در مورد لکه های کوچک، توصیه می شود که به طور مداوم روی لکه مالش ندهید، زیرا لکه را به عمق پارچه فشار می دهد.
 

در عوض، آن را به آرامی با یک پارچه مرطوب نرم پاک کنید.