مبل ، کاناپه ، میز نشیمن - هرطور که آن را بنامید ، نقطه کانونی اتاق نشیمن شما و مکانی است که می توانید در آن استراحت کرده و استراحت کنید. بنابراین ، ارزش درست گرفتن را دارد.

خرید مبل نیاز به زمان و توجه دارد. شما باید سبکی را انتخاب کنید که متناسب با فضای زندگی شما باشد ، رنگی که دوست دارید ، متریالی که ماندگار است و - بعد از همه اینها - در واقع باید از طریق درب ورودی مناسب باشد.
 
 
قبل از اینکه از پول نقد خود جدا شوید ، با اندازه ها ، پرکن ها و تکمیل های مختلف آشنا شوید. یک مبل جدید نباید گران باشد ، اما در حالی که می توانید از برخی چیزها صرف نظر کنید ، اما قسمت های دیگری وجود دارد که برای بیرون ریختن آن هزینه پرداخت می شود.
 
 
استایل های مبل تخت خواب شو
استایل یکی از مهمترین نکاتی است که هنگام انتخاب مبل جدید باید رعایت شود. تقریبا نیمی (49٪) از 2900 کدام؟ اعضایی که در آخرین نظر سنجی مبلمان با آنها صحبت کردیم ، گفتند هنگام خرید مبل جدید ، سبک مبل مهم است.
 
هنگام انتخاب مدل مبل تختخواب شو ، به این فکر کنید که برای بقیه طرح شما مناسب است و همچنین از چه ظاهری خوشتان می آید.
  
انواع پشتی مبل
مبل ها از قسمت های مختلفی تشکیل شده اند که ظاهر کلی قطعه را مشخص می کند.
 
با انواع مختلف بازوها ، پاها ، کوسن های پایه و پشت آشنا شوید و متوجه خواهید شد که چه عناصری را در یک مبل دوست دارید.
 
وقتی به سایه مبل نگاه می کنید ، از پشت شروع کرده و بین پشتی ثابت ، پراکنده یا بالشتکی یکی را انتخاب کنید.
 
مبل پشتی ثابت قاب پشتی مبل به جای استفاده از کوسن های شل یا ثابت ، دارای فنر و روکش است. خطوط هوشمند ، تمیز و رسمی تری را با نگهداری آسان ارائه می دهد. تمایل دارد صندلی های کمی محکم تری ارائه دهد.
مبل پشتی پراکنده قاب پشتی مبل با روکش های گشاد پنهان شده است تا سبک غیر رسمی تری به شما بدهد. بالشتک های پراکنده معمولاً حاوی الیاف پلی استر یا یک پر پر لوکس هستند.
مبل پشتی کوسن مبل معمولی پشت کوسن است. دو یا سه بالشتک با اندازه مساوی در پشت قرار داده می شود.
 
انواع بازوی مبل
طراحی بازو می تواند مبل یا صندلی را به عنوان کلاسیک یا معاصر مشخص کند.
 
بازوهای کمرنگ نشانه ای از یک سبک سنتی تر هستند در حالی که بازوهای بلندتر و معمولاً باریک تر اغلب روی مبل های مدرن و معاصر دیده می شوند.
 
برخی از افراد از دروغ گفتن و تکیه دادن به بازوی صاف و پایین لذت می برند ، در حالی که برخی دیگر حمایت از چیزی بلندتر را ترجیح می دهند. به نحوه نشستن روی مبل و همچنین ظاهر مورد علاقه خود فکر کنید.
 
از طومار به مربع ، در اینجا چهار شکل محبوب بازوی مبل قرار داده شده است.
 
اسکرول اسلحه مترادف با مبل و صندلی کلاسیک. چسباندن و قرار دادن پانل ها ظاهر سنتی تری به شما می بخشد.
بازوهای برافروخته اینها عموماً کمی از پایه به بیرون تابیده می شوند. می تواند به اندازه بازوی مربع و پهن اشغال کند.
بازوهای هوارد به سبک کلاسیک که در آن بازو پایین است و کوتاه جلوی مبل یا صندلی متوقف می شود.
بازوهای مربعی محبوب ترین شکل برای اثاثه یا لوازم داخلی معاصر.
 
انواع پای مبل
پاها (یا پا) بسیار بیشتر از تکیه گاه در پایه مبل هستند. این که آیا شما مبل راحتی را به عنوان بخشی از طراحی سفارشی که ساخته اید انتخاب می کنید یا به یک سبک آماده نگاه می کنید ، پاها صحنه را تعیین می کنند.
 
افزودن پایه های جدید به یک مبل قدیمی می تواند فوراً کمی به طراحی قدیمی اضافه کند.
 
از پایه های شیک و زیبا گرفته تا پاهای فلزی معاصر یا بدون هیچ پایه ای ، انتخاب پایه مبل روی ظاهر بقیه مبل تأثیر می گذارد.
 
Glides بدون پای قابل مشاهده ، طوری طراحی شده که مانع راحتی مبل می شود. آنها در طراحی گنجانده شده اند ، اغلب توسط یک روکش پوشانده شده است.
پاهای خرد شده/پاشیده پاهای چوبی منحنی ، معمولاً در انتها مخروطی می شوند. یک نگاه سنتی.
پاهای نان پاهای گرد و کم عمق برای ظاهری ظریف و کم ضربه.
تخت خواب برخی از مبل ها طوری طراحی شده اند که انگار روی یک سکو نشسته اند - برای ظاهر زیبا ایده آل است.
پاهای چرخانده یک سبک چوبی کلاسیک است که روی تراش چرخانده می شود تا یک پا گرد ایجاد شود. این سبک اغلب در کاستورها نیز یافت می شود.
Stiletto یک پا بسیار ظریف ، نازک و معاصر ، معمولاً برای استحکام از فلز ساخته شده است.
انتخاب پارچه مبل
چه به دنبال چرم نرم باشید و چه کتانی با ظاهری آرام ، پارچه ای که مبل شما روی آن روکش شده است ، رنگ اتاق نشیمن شما را تعیین می کند.
 
برای نشستن های روزمره در اتاقی که زیاد از آن استفاده می کنید ، ممکن است پارچه ای سخت ساخته شده توسط انسان و درمان ضد لک را ترجیح دهید. چرم با کیفیت خوب نیز یک انتخاب با دوام است.
 
الیاف ساخته شده توسط انسان بیشترین دوام را دارند-بافتهای تخت با بافت مخصوصاً از سخت ترین و دوستدار خانواده هستند ، زیرا بیشتر لکه ها را می بخشند و احتمال گرفتگی آنها کمتر است.
 
پارچه های مبل راحتی
در اینجا کدام است؟ با توجه به بیش از 2900 نفر که در نظرسنجی ما شرکت کردند ، پنج پارچه مبل اصلی اعضا.
 
چرم (29))
مخلوط پنبه (21))
مخلوط پشم (11)
پنبه/کتان (9))
مصنوعی (7))
 
چرم
یک مبل چرمی طبیعی با افزایش سن و استفاده منظم کشیده و چروک می شود و شکل و حس را نرم می کند. هر گونه خط خوردگی یا علامت فقط به شخصیت آن می افزاید. چرم علاوه بر نرمی ، بادوام و محکم است. یک مبل چرمی واقعی برای استفاده روزمره بسیار مناسب است. برای تمیز کردن چرم ، فقط از یک پارچه کمی مرطوب استفاده کنید.
 
یک مبل چرمی واقعی معمولاً دو برابر مبل چرم مصنوعی قیمت دارد ، اما می تواند تا چهار برابر بیشتر دوام داشته باشد. در جنبه منفی ، مبل های چرمی وقتی برای اولین بار در زمستان می نشینید لمس می شوند و در تابستان داغ و چسبناک می شوند.
 
مخلوط پنبه
پنبه بسیار متنوع است ، چه خالص و چه مخلوط. مبل های ترکیبی پنبه ای راحت هستند و مراقبت از آنها آسان است ، بنابراین تعجب آور نیست که 21 درصد از کدام؟ اعضایی که ما مورد بررسی قرار دادیم به سراغ مبل راحتی پنبه ای رفتند. شما همچنین طیف گسترده ای از گزینه های رنگ و الگو را دریافت خواهید کرد.
 
مخلوط پشم
پشم بافت و گرما را به ارمغان می آورد و به طور طبیعی نرم است. هنگام برس کشیدن ، مبل راحتی پشمی ظاهر و احساس نمدی دارد. هرگونه ترکیب پشمی به طور طبیعی باعث ایجاد تیرگی و جوش می شود ، بنابراین نیاز به کمی نگهداری دارد.
 
کتان پنبه ای
مبل های کتان پنبه ای معمولی و آرام به نظر می رسند. آنها دارای چین های طبیعی هستند که با گذشت زمان نرم می شوند. مانند پشم ، سطح می تواند به مرور زمان در مکانهایی که مرتباً با پارچه های لباس شما در تماس است شروع به تیرگی یا "قرص" کند.
 
پارچه های بافته شده
پارچه های بافته شده از دوام بالایی برخوردار هستند ، بنابراین اگر مبل شما به طور مرتب توسط کودکان یا حیوانات خانگی بر روی مبل چنگ زده و به بالا پریده می شود ، انتخاب خوبی هستند.
 
بافت تخت و محکم مانند پنبه به نظر می رسد و از ترکیب پنبه طبیعی با الیاف ساخته شده برای پوشیدن آن بسیار سخت ساخته می شود.
 
پارچه های بافته شده شکل خود را به خوبی حفظ می کنند ، بنابراین اغلب آنها را روی مبل هایی با شکل سفت تر می بینید.
 
پارچه های مخمل
مخمل در حال حاضر در حال تجدید حیات است ، بنابراین این یک انتخاب در روند است. در لمس نرم است و به رنگ صاف عمق می بخشد.
 
با این حال مخملها با گذشت زمان می توانند خطوط طبیعی ، کبودی و سایه ایجاد کنند. علاوه بر این ، مخمل در مورد ریختن سازش ندارد. شما باید با احتیاط با آن رفتار کنید تا بهترین ظاهر خود را حفظ کند.
انتخاب شکل مبل - از مبل های گوشه ای گرفته تا مبل های تختخواب شو
هنگامی که چند نمونه سفارش داده اید و پارچه های خود را تنگ کرده اید. وقت آن رسیده است که بدانید مبل و اندازه ای که مناسب و متناسب با فضای شما است.
 
از انواع صندلی های شیک تا مبل های راحتی ، مبل ها در اشکال و اندازه های مختلف وجود دارند. این که آیا شما به تنهایی از مبل خود لذت می برید ، یا باید برای بهترین مکان با یک خانواده بزرگ بجنگید یا آن را با یک حیوان خانگی دوست داشتنی تقسیم کنید ، نحوه استفاده از آن بر اندازه انتخابی شما تأثیر می گذارد.
 
اما برای اینکه ظاهر آن در اتاق شما ظاهر شود ، باید در مورد فضای موجود نیز واقع بین باشید. یک مبل کوچک در یک اتاق بزرگ بی محل به نظر می رسد ، در حالی که یک مبل بزرگ که در یک فضای تنگ قرار گرفته احساس کلاستروفوبیک می کند.
به این فکر کنید که چگونه ترجیح می دهید هنگام استراحت بنشینید. اگر شما دو نفر هستید و هر دو دوست دارید پاهایتان را بالا نگه دارید ، مطمئن شوید که کاناپه به قدری عمیق باشد که بتواند هر دوی شما را در خود جای دهد. در غیر این صورت ، ممکن است به یک مبل با نیمکت صندلی یا یک مبل نشسته نیاز داشته باشید.
 
اگر دوست دارید روی مبل خود دراز بکشید ، اندازه بگیرید تا مطمئن شوید مدت زمان کشش شما به اندازه کافی است. و اگر قد بلندی دارید ، یک مبل با پشتی بلندتر پشتیبانی بیشتری می کند تا مجبور نشوید خود را لم دهید.
 
مبل تختخواب شو دو نفره
برای فضاهای کوچکتر بسیار مناسب است ، مبل های دو نفره به سادگی دارای دو صندلی و دو کوسن پشتی هستند (یا اگر مبل شما به "صندلی" های جداگانه تقسیم نشده باشد ، یا فضای معادل آن). این دومین انتخاب محبوب بین کدام است؟ اعضا - 34 of از افرادی که مورد بررسی قرار گرفتیم گفتند که صاحب یک صندلی دو نفره هستند. اگر دنبال چیزی کمی بزرگتر هستید ، اکثر مارک ها همان طرح را با یک اندازه بالاتر ارائه می دهند.
 
مبل سه نفره
چه بخواهید افراد بیشتری را تن کنید یا پاهای خود را دراز کنید ، یک مبل سه نفره محبوب ترین انتخاب کدام است؟ اعضا - 42 درصد از کسانی که از آنها پرسیدیم دارای یک مبل سه نفره هستند.
 
مبل چهار نفره
محبوبیت چهار صندلی با کدام کمتر است؟ اعضا - فقط 3٪ از کسانی که ما مورد بررسی قرار دادیم دارای یک عضو بودند. اما برای خانواده های بزرگتر و اتاقهای بزرگتر که مبلهای کوچکتر ممکن است کمی گم شده به نظر برسند عالی هستند.
 
مبل تختخواب شو
مبل هایی با یک تخت تاشو جمع شده در زیر ، که برای مهمانان خواب سازگار است.
 
کیفیت مبل راحتی شما به این بستگی دارد که آیا به طور منظم از آن استفاده می شود یا هر چند وقت یکبار. تفاوت ساختاری در کیفیت تشک ، تعلیق کف و پر شدن است.
 
مبل های گوشه ای / مبل ال شکل
برای کسانی که دارای اتاق نشیمن بزرگ هستند ، مبل راحتی دارای دو قسمت نشیمن است که زاویه ای مناسب را تشکیل می دهند و هر دو قسمت پشتی دارند. شکل کلی شبیه به "L" است.
 
مبل تختخواب شو
معمولاً سه نفره ، با یک قسمت صندلی کشیده برای پشتیبانی از پاهای کشیده. برخلاف مبل L شکل ، پشتی در گوشه گوشه ادامه پیدا نمی کند.
 
یک صندلی به طول مبل که پشت و بازوی آن فقط در یک انتها قرار دارد. ایده آل برای گوشه هایی که برای مبل کاملاً بزرگ نیستند یا اگر به دنبال یک ظاهر زیبا هستید.
 
مبل مدولار
اگر می خواهید شکل مبل خود را تطبیق دهید عالی است. مبل های مدولار در بخش ها و جهات به هر طریقی که انتخاب کنید کنار هم قرار بگیرید
 
اگر به دنبال سفارشی بودن هستید یا می خواهید کار کوچکی را شروع کنید ، اما با گذشت زمان فضای نشیمن خود را تغییر دهید و بزرگ کنید مبل های مدولار عالی هستند.
 
مبل جمع و جور
یک مبل جمع و جور که به عنوان یک صندلی عاشقانه یا صندلی راحتی نیز شناخته می شود ، از نظر اندازه بین یک صندلی و یک مبل دو نفره قرار می گیرد. از ویژگی های آن می توان به یک کوسن تک صندلی و یک کوسن پشت اشاره کرد.
 
چگونه مبل را اندازه بگیرید؟
ممکن است بدیهی به نظر برسد ، اما همیشه فضایی را که مبل شما قرار است در آن قرار گیرد را با دقت اندازه بگیرید. هیچ چیز آزار دهنده تر از این نیست که مراحل انتخاب یک مبل ، تحویل دادن آن و سپس پیدا کردن آن مناسب نباشد.
 
اگر به صورت مونتاژ شده تحویل داده می شود ، مطمئن شوید که قاب درب های خود را نیز اندازه گیری کرده اید و اجازه دهید هر زاویه تنگ وجود داشته باشد. اگر از درب ورودی جا نمی گیرد ، به سمت تابلو نقاشی برمی گردید. این یک مشکل رایج است - 19 respond از پاسخ دهندگان نظرسنجی ما که با مشکلات تحویل مبل روبرو بودند به ما گفتند که در عبور مبل از جلوی در خانه با مشکل روبرو هستند.
 
نکات اندازه گیری مبل
با استفاده از روزنامه ابعاد مبل را روی زمین مشخص کنید یا کف خود را با نوار ماسک علامت بزنید تا واقع بینانه تر از فضای اشغال شده احساس واقعی تری داشته باشید.
برای خود فضای کافی بگذارید تا راحت روی مبل قدم بزنید و مطمئن شوید بازوها مانع هیچ چیز مانند باز شدن درب نمی شوند.
اگر مبل راحتی را خریداری می کنید ، مطمئن شوید که قبل از خرید ، فضای خود را در اندازه کامل و همچنین موقعیت استاندارد آن اندازه گیری کرده اید.
اطمینان حاصل کنید که مبلمان هنگام تحویل در درها و راهروها قرار می گیرد. اگر به نظر می رسد تناسب خوبی دارد ، گزینه ای را انتخاب کنید که مونتاژ جزئی یا کامل داشته باشد یا دارای بازوهای متحرک باشد.
اگر فکر می کنید وانت تحویل شما ممکن است برای پیدا کردن جای پارک در مقابل خانه شما مشکل داشته باشد ، از همسایه ها بپرسید که آیا آنها آن روز با خودروهای خود مشکلی ندارند یا خیر.
 
آیا باید مبل را قبل از خرید امتحان کنید؟
با توجه به اینکه بسیاری از ما برای خرید مواد غذایی از مواد غذایی گرفته تا تعطیلات به صورت آنلاین خرید می کنیم ، خرید یک مبل آنلاین نیز طبیعی به نظر می رسد. با این حال ، اکثر مردم هنوز ترجیح می دهند مبل ها را برای راحتی و کیفیت قبل از خرید امتحان کنند. 83 درصد از اعضایی که مورد بررسی قرار گرفتیم به ما گفتند که مبل خود را قبل از خرید در مغازه در مغازه امتحان کرده اند. 7 درصد دیگر مبل خود را در مغازه امتحان کردند و سپس آن را به صورت آنلاین خریداری کردند.
 
امتحان کردن مبل تنها راه واقعی برای تشخیص راحت بودن آن است. به گفته اعضای ما ، راحتی هنگام خرید مبل مهم ترین نکته است - 80 درصد از افرادی که ما مورد بررسی قرار دادیم ، راحتی را در اولویت اولویت های خود قرار می دهند. بنابراین ، هرچقدر که یک مبل آنلاین زیبا به نظر برسد ، اگر راحت نباشد ، از خرید خود پشیمان خواهید شد.
 
اگر می توانید ، ایده خوبی است که مبل ها را در چندین مغازه امتحان کنید تا قیمت ، کیفیت و راحتی را با هم مقایسه کنید. وقت خود را صرف امتحان مبل های مختلف کنید ، حتی طرح هایی که ظاهراً دوست ندارید ، زیرا ممکن است از چیزی که راحت می دانید شگفت زده شوید.
 
اگر نمی توانید از مغازه دیدن کرده و مبل خود را قبل از خرید امتحان کنید ، مطمئن شوید که از مغازه ای با سیاست بازگشت کالا خرید می کنید که به شما امکان می دهد مبل را در صورت نارضایتی از هنگام بازگشت ، بازگردانید. مغازه های مختلف سیاست های متفاوتی برای بازگشت دارند ، بنابراین قبل از خرید این مورد را بررسی کنید.
 
برای اطلاع از بهترین مکان ها برای خرید مبل ، از جمله جزئیات سیاست های بازگشت آنها ، به بررسی ما در آی تی مبل مراجعه کنید.